قوانین و مقررات

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های"ست سات" منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. 

عضویت و ورود کاربران به وب‏‌سایت "ست سات" و خرید کالاهای ارائه شده و سایر خدمات ارائه شده توسط "ست سات"به منزله مطالعه و قبول توافق نامه مذکور از جانب کاربر است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین "ست سات" از سوی کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های "ست سات" تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

قوانین عمومی

  1. مشتری حق دارد پیش از خرید اطلاعات کامل از نحوه خرید ، مشخصات محصول و شرایط گارانتی را از فروشگاه جویا شود .
  2. مشتری میتواند سفارش خود را قبل از تحویل لغو کرده و مبلغ سفارش را دریافت نمایند.

3.- در صورتی که سفارشی برای مشتری ارسال شود و به علت عدم حضور وی در محل تحویل سفارش به واحد ارسال "ست سات" بازگشت گردد ، هزینه ارسال دوباره محصول از واحد ارسال به مقصد مشتری ، به عهده مشتری می‌باشد

  1. ثبت سفارش در سایت به منزله رزرو محصول می باشد و فروشگاه "ست سات" هیچگونه تعهد و مسئولیتی درقبال سفارشات شما تا قبل از پرداخت نهایی ندارد . سفارش هایی که تا ۲۴ ساعت پس از ثبت ، پرداخت نگردند به عنوان لغوشده از طرف کاربر تلقی می‌شوند .
  2. سفارش های پرداخت شده نیز به عنوان رزرو تلقی شده و پس از تایید کارشناسان فروش ارسال خواهد شد .
  3. "ست سات" می تواند در صورت مشکوک شدن به هویت شخص سفارش دهنده، سفارش او را تا ۴۸ ساعت به حالت تعویق درآورد. بدیهی است که درصورت محرز نشدن هویت وی، سفارش لغو شده و مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد .
  4. وجود یا عدم وجود کالا در انبار "ست سات" کاملا متغیر بوده و ممکن است موجودی انبار پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده و سهوا اطلاعات و قیمت های سایت بروز نشده باشد . بنابراین مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب می‌کند و فروشگاه در صورت عدم موجودی کالا میتواند مبلغ پرداختی مشتری را به حساب وی عودت دهد.
  5. تمامی سفارشات داخل سایت ظرف مدت نهایت ۲۴ ساعت ( بجز ایام تعطیل ) پردازش خواهند شد و به پست یا پیک تحویل خواهد شد .
  6. ارسال با پیک موتوری فقط ویژه شهر زنجان بوده و هنگام تحویل کالا ارائه کارت شناسایی معتبر به نام صاحب فاکتور الزامی است .
  7. در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری ، شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی معتبر ارائه داده و سپس محصول خودرا تحویل بگیرد .
  8. بعد از تحویل کالا به شرکت‌های ارسال کننده مانند پست و ....تمامی مسئولیت و اتفاقات احتمالی اعم از مفقودی و آسیب دستگاه و .... با آن شرکت‌ها می‌باشد. 
  9. توجه داشته باشید، طبق قوانین جدید پلیس فتا جمهوری اسلامی ایران برای پیشگیری از جرایم سایبری، خریدار موظف می باشد: حساب بانکی که با آن پرداخت الکترونیکی صورت گرفته الزما می بایست متعلق به مشخصات فرد سفارش دهنده باشد.
  10. بعد از تحویل سفارش به شرکتهای پست و .... در صورتی که در راه ارسال حادثه ای نظیر آتش‌سوزی، مفقودی، بازشدن جعبه و ... اتفاق بیفتد، مسئولیت پیگیری بیمه مرسوله با شرکت مربوطه به عهده مشتری می‌باشد.


تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات "ست سات" اقدام کند. همچنین از آنجا که "ست سات" یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط گارانتی

محصولات ارایه شده در وب سایت "ست سات" از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و برخی از کالاهای ارایه شده شامل گارانتی رسمی هستند و برخی دیگر شامل ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی و برخی دیگر  شامل گارانتی ۷ روزه تعویض هستند. شرایط گارانتی رسمی در وب سایت شرکت گارانتی کننده و یا کارت گارانتی همراه کالا درج شده است و "ست سات" هیچ مسئولیتی در زمینه گارانتی این دسته از محصولات ندارد. شرایط ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی و گارانتی ۷ روزه تعویض در صفحه بازگشت کالا درج شده است و طبق قوانین مندرج شده در صفحه مذکور، بازگشت کالا انجام می شود.

شرایط ارسال کالا

"ست سات" بوسیله حامل های پست جمهوری اسلامی ایران و پیک موتوری، سفارشات را برای مشتریان خود ارسال می کند، مگر اینکه به درخواست مشتری و توافق قبلی، از روش دیگری برای ارسال استفاده شود.

شرایط بازگشت کالا

به  منظور اطمینان خاطر از خرید اینترنتی خود در "ست سات" امکان بازگشت کالا مهیا شده است و جزئیات شرایط بازگشت کالا به صورت مفصل در صفحه شرایط بازگشت کالا درج شده است.

ارتباطات الکترونیکی

"ست سات" تنها بوسیله ایمیل بخش پشتیبانی مشتریان به آدرس info@setsat.ir و پیامرسان ایتا و تلگرام با شماره 09981225447 با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند و هر گونه ارتباط  دیگری از سایر  ایمیل ها و یا پیام رسان ها در خصوص پشتیبانی مشتریان قابل اعتبار نیست.