سیاست برگشت کالا

همه تلاش ما در "ست سات" این است که کالای خریداری شده درشرایط مطلوب به    دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به دلایل مشخصی تصمیم به    بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با    آسودگی خاطر در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا، برای باز گرداندن آن   اقدام  کنید.

کدام کالاها را میتولاید برگشت دهید؟

کالاهایی را میتوانید برگشت دهید که:

  1. در صورتی که کالا هنوز برای  سفارش دهنده ارسال نشده باشد. کاربر می‌بایست انصراف خود را از خرید، در  اسرع وقت، به فروشگاه "ست سات" اطلاع دهد.
  2. در زمان دریافت کالا میتواند از دریافت کالا از مامور پست خودداری کند.
  3. در صورتی که کالای خریداری شده از نظر مشخصات فنی و ظاهری با سفارش کاربر مغایرت داشته باشد.
  4. بیش از 48 ساعت از دریافت کالا نگذشته باشد
  5. اگر کالا دارای مهر و موم هست مهرو موم باز نشده باشند
  6. در صورت نداشتن مهر و موم ،بسته بندی و قطعات کالا سالم و کامل باشد

در چه شرایطی امکان استرداد کالا وجود ندارد؟

  • در صورتیکه بیشتر از 48 ساعت از دریافت کالا گذشته باشد.
  • بسته‌بندی کالا یا قطعات آن مخدوش شده باشند.
  • مهر و موم بسته بندی اصلی کالا باز شده باشد.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روش‌های تماس در صفحه  "تماس با ما"  با ما هماهنگی کنید.

جهت رسیدگی به درخواست، ذکر نام و نام خانوادگی سفارش دهنده و شماره پیگیری سفارش الزامی است.

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با یکی از روشهای ارتباطی در صفحه "تماس با ما" با ما تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با "ست سات" جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در شرایط اولیه و با بسته بندی سالم، برگشت داده شود.

-جعبه یا کارتن اصلی به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام  همراه   مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه،  بند و   قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب‌زدن یا   نوشتن  توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا   پاره و  مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد  برد.

-توضیحات خود را در مورد علت برگشت دادن کالا در پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
-بسته حتما و فقط با پست ارسال شده و تصویری از رسید پستی تهیه و از طریق تلگرام یا ایتا به شماره 09981225447 ارسال کنید.
-    اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، دی (id)یا الگو (pattern)    است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان "ست سات" امکان تست آن    را داشته باشند.

 - از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

بسته را به چه آدرس ارسال کنید؟

آدرس: صاپست 9988771

هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر   برگشت کالا به دلیل قصور در ارسال اشتباه و یا ارسال کالای معیوب  باشد   هزینه برگشت کالا به عهده آلدی شو می باشد و در غیر اینصورت هزینه بر   عهده  مشتری است. در هر حال هنگام برگرداندن کالا، هزینه پستی را حتما   پرداخت  کنید اگر به هر دلیل، هزینه پستی بر عهده ما باشد این مبلغ یه شما   برگشت  داده می شود در غیر این صورت هزینه ی بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و  باقی  مانده مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.

- برای تایید بازگشت وجه، باید ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان "ست سات" برسد.
- برای واریز مبلغ کالای برگشتی، شماره کارت خود را از طریق تلگرام یا ایتا به شماره 09981225447 ارسال کنید.